Klanten

In de afgelopen jaren hebben we voor verschillende klanten projecten uitgevoerd. We hebben websites ontworpen, websites heringericht, klanten geholpen om een goede positionering en bijpassende strategie te creëren en implementeren, eindeloos veel nieuwsbrieven geschreven, koffie gedronken, geproost op mooie projecten, gelachen, sloten koffie gedronken en nog veel meer. Lees hieronder meer over onze klanten en cases.

Nationaal Jeugd Orkest - NJO

Bij het Nationaal Jeugdorkest komt jong toptalent samen en werken ze aan festivals zoals de NJO Muziekzomer en de Wintertournee.

Wij mochten een ontwerp maken voor een nieuwe website van het NJO. Naast het ontwerp hebben we de website ook ontwikkeld. We hebben een responsive, gebruikersvriendelijke en goed functionerende website opgeleverd.

Muiswerk Educatief

Muiswerk verzorgt educatief materiaal voor primair, voortgezet en middelbaar onderwijs. In 2016 en 2017 hebben wij op verschillende manieren geholpen met online marketing en optimalisatie van de website. Door een zoekwoordenonderzoek wisten we welke termen de doelgroep gebruikt om informatie te zoeken en zo adviseerden we over optimalisatie van de website (SEO).

Omdat de mensen van Muiswerk de digital marketing op den duur graag zelf wilden doen hebben we ze cursus gegeven. Een snelle SEO-cursus (2 dagdelen) om de gedachte achter Google (en andere zoekmachines) inzichtelijk te maken, verschillende tools om zoekwoorden te analyseren en manieren om de concurrentie te kunnen meten. Tot slot konden we ze een workshop en een handleiding 'Schrijven voor internet' geven om zo alle content creators een handvat te bieden om optimale teksten te schrijven.

 

Etos Leersum

Franchise-ondernemer Klaas-Jan Koelewijn nam ons in de arm om een goed vindbare en ‘simpele’ website te maken. We ontwierpen een template voor zijn WordPress website, zorgde ervoor dat de Etos-folder op de website automatisch geüpdatet werd, integreerde een social media feed en voor de letterlijke vindbaarheid zorgden we voor een goede Google Maps integratie.

We mochten ons ook buigen over de strategie om online marketing zo optimaal mogelijk in te zetten. op basis van kernwaarden en image van Etos Nederland en de doelgroep van Etos Leersum hebben we een strategie ontwikkeld en een contentplan om de strategie uit te voeren.

Sundays Leersum

Voor high-end zonnebankstudio Sundays hebben we een strategie uitgewerkt en een contentkalender opgesteld.

Fysiomanager – Meer tijd voor zorg

We werken al jaren samen met Fysiomanager. Begonnen als ondersteunend in de online marketing en doorontwikkeld naar websiteonderhoud, websiteontwikkeling en een adviserende rol bij strategische- en marketingvraagstukken.

Fysiomanager is hét EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) en administratiesysteem voor paramedici. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service staan voorop. Voor de patiënten en praktijken heeft Fysiomanager een app ontwikkeld waarmee patiënten direct zelf een afspraak met de specialist kunnen plannen; de MijnZorgtoegang-app. Voor de introductie van de app én voor narrow casting (in de prakruimte, wachtkamer, etc.) hebben we een animatie ontwikkeld, bekijk deze hieronder.

Animatie voor narrow casting

Animatie voor Fysiomanager Analytics; dé business intelligence voor praktijken!

Fysiomanager heeft in het EPD een superhandige functie voor de praktijkmanager; Fysiomanager Analytics. De naam zegt het al: de praktijkhouder krijgt inzicht in alle gegevens die belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering, zoals behandelfrequentie, omzet, waar de patiënten vandaan komen, wie er veel doorverwijst, etc. Om de voordelen van Fysiomanager Analytics te ondersteunen hebben we onderstaand filmpje gemaakt. Deze werd vertoond op de beurs Medisch Ondernemen.

 

 

Waterschap Vallei & Veluwe

Voor het Waterschap Vallei en Veluwe hebben we een deel van de communicatie gedaan. Online, zoals artikelen op de website plaatsen, en te ondersteunen in social media, en in print door artikelen te schrijven. Voor het project Ruimte voor de rivier hebben we voor de gebieden Cortenoever en Voorsterklei een bijdrage geleverd aan de bewonerscommunicatie.

Weber Original Store Amersfoort

Wie heeft er niet ooit gebarbecued op een Weber?  Heb je nog geen Weber bbq? Geen probleem, bij de Weber Original Store in Amersfoort hebben ze barbecues, briketten, tools en recepten waardoor je ter plekke de barbecue aan wil steken. En het geen vlees eten is geen belemmering; er zijn meer dan genoeg toprecepten voor de bbq die vega zijn.

Oké, dit lijkt op een verkooppraatje maar we waren serieus onder de indruk van de store in Amersfoort. De geur van houtskool alleen al. Of je nu om 10 uur ‘ ochtends binnen komt voor een meeting of om 4 uur ’s middags om nog even snel een goede saus te scoren, de geur van licht gerookte kolen maken verlangend naar uitgerekte middagen met vrienden rond de bbq.

Met Weber Original Store Amersfoort werken we samen aan optimaal bereik van hun campagnes op social media.

Concept, tekst, beeld, trigger, activatie en doelgroepbepaling; we bouwen er een mooie campagne omheen.

Meer weten over Weber? Volg ze hier op Facebook of bezoek direct de website van de store.

Non Babylon

 

Communicatiebureau Non Babylon is gespecialiseerd in bewonersparticipatie, omgevingswetten, communicatie met de omgeving en aanbestedingen. Vanuit jarenlange ervaring weten ze bij ingrijpende omgevingsplannen de bewoners te betrekken. Non Babylon organiseert bewonersavonden, trainingen en publieksevenementen.

De website van Non Babylon zag er prima uit maar behoefde een ombouw. Wij hebben de website opnieuw gebouwd en ervoor gezorgd dat alles goed functioneerde.

We werkten ook nog voor: